DCIM662GOPRO

Током представљања филма “Десет дана на Светој Гори”, Штутгарт, 15.11.2015.

У петак, 13.11.2015. стигао сам авионом у Штутгарт где су ме дочекали организатори и чланови СКД “Свети Сава”. Било је већ касно, па није било времена за упознавање града, већ смо се упутили према свом смештају где сам имао договорен боравак у наредна три дана. Сутрадан смо отишли до Српске Православне црквене општине у Штутгарту, до храма Сабора Срба Светитеља. Тамо сам имао прилику да упознам и поразговарам са старешином храма протојерејем Бориславом Симићем и протонамесником Станком Ракићем. Заједно са главним организатором сутрашње промоције књиге и филма госпођом Валентином Јовановић и господином Марком Делићем разговарао сам око планираног програма сутрашње промоције. У угодном разговору који је текао на тему моје књиге и филма договорили смо све детаље. Затим сам имао прилику да упознам руску заједницу младих која делује при цркви Светог Николаја у Штутгарту. Састали смо се са оцем Илијом, старешином руског храма. Примљени смо на краћи разговор код оца Илије и том приликом се упознали са осталим члановима руског удружења. Цело поподне и вече смо провели са њима и том приликом смо их позвали да присуствују сутрашњој промоцији.

Након недељне Свете Литургије и беседе протонамесника Радослава Пајића у црквеним просторијама сам упознао парохијане храма и поздравио се са својим поштованим и верним пријатељима који су на промоцију стигли чак из Минхена и Манхајма.

Кликните на дугме PLAY на доњем аудио плејеру и послушајте део снимке са представљања књиге и филма у Штутгарту, 15.11.2015.:

Све до последње минуте слободног времена смо остали да се дружимо у просторијама српске црквене општине, а онда смо морали да пожуримо до дворане у другом делу града у којој је ускоро требала да почне промоција. Хала је била уређена за потребе промоције. Опрему сам прикључио и поставио пред пројекторско платно. Главни организатор у име СКД Свети Сава, госпођа Валентина Јовановић отворила је скуп. Господин Марко делић се са неколико речи обратио присутнима, те је мени предао реч. Кроз пола сата сам направио уводно излагање и том приликом упознао присутне са темом Интернет мисионарски пројекти оца Гаврила лепавинског, а у другом делу приближио сам присутина тему књиге. Емитовање филма “Десет дана на Светој Гори” сам оставио за крај, када су присутни кроз 45 минута пропутовали самном Свету Гори и укратко се приближили духовним темама тог рајског места.

Након пројекције филма посетиоци промоције су постављали врло интересантна питања, али и кроз коментаре упућивали ми лепе жеље за моје наредне пројекте и моје будуће књиге и филмове. Тим књигама и филмовима желим да приближим своје путописно религиозне истраживачке пројекте. Наставили смо сви заједно да се дружимо у суседној дворани уз послужење слани и слатким специјалитетлима које су спремили чланови СКД Свети Сава. Тек касно у вечерњим сатима смо се поздравили. Гости су те вечери понели моје књиге са посветом и утиске са мојих духовно-истраживачких путовања, а ја сам отишао до свога смештаја где сам спаковао ствари и припремио се за сутрашњи лет за Београд.